Uitgebalanceerd trainingsschema

Op basis van één begeleide training en 2 individuele trainingen


Afwisselend stappen en lopen

Systematisch opvoeren van het aantal loopminuten.

Heb je een training gemist door allerlei omstandigheden. Probeer deze niet in te halen.

Probeer indien mogelijk minimum 1 dag tussen verschillende trainingen te laten


L = 1 minuut LOPEN                  W = 1 minuut WANDELEN

Dag 1 van het schema start altijd op woensdag en deze wordt gegeven door ons.

Week 1

woe 21/2 t.e.m. di 27/2

Trainers: Joppe en Tom


DAG 1        WOE 21/2  

L 1' - W 1' - L 1' -  W 1' - L 2' - W 2' - L 2' - W 2' - L 3' - W 3'                                 18'

DAG 2

L 1' - W 1' - L 2' - W 2' - L 3' - W 3' - L 3' - W 3'                                                    18'

DAG 3:

L 2' - W 2' - L 2' - W 2'  - L 3' - W 3'  - L 3' - W 3'                                               20'


Week 2

woe 28/2 t.e.m. di 06/3

Trainers: Tom en Ben


DAG 1           WOE 28/22

L2' - W2' - L3' - W3' - L3'  - W3'  - L3' - W3'                                                       22'

DAG 2

L3' - W3' - L3' - W3' - L3' - W3'                                                                           18'

DAG 3

L2' - W2' - L2' - W2' - L3' - W3' - L3' - W3'                                                        20'

Week 3

woe 07/3 t.e.m. di 13/3

Trainers: Ben en Joris


DAG 1            WOE 07/3

2' L - 2' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L -  1' W             25'


DAG 2

2' L - 2' W - 3' L - 3' W - 3' L - 3' W - 3' L - 3' W                                                                                      21'


DAG 3

2' L - 2' W - 4' L - 3' W - 4' L- 3' W - 5' L - 1' W                                                                                       24'

Week 4

woe 14/3 t.e.m. di 20/3

Trainers: Jasper en Dirk


DAG 1             WOE 14/3

3' L - 2' W - 5' L - 3' W - 5' L - 3' W - 5' L - 2' W                                                                                    28'

DAG 2

2' L - 2' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W             25'

DAG 3

2' L - 2' W - 3' L - 3' W - 3' L - 3' W - 3' L - 3' W                                                                                     21'

Week 5

woe 21/3 t.e.m. di 27/3

Trainers: Jasper en Dirk

DAG 1              WOE 21/3

2' L - 1' W - 6' L - 2' W - 6' L - 2' W - 6' L - 2' W                                                                                    26'

DAG 2

2' L - 2' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W - 2' L - 1' W            25'

DAG 3

2' L - 1' W - 6' L - 2' W - 6' L - 2' W - 6' L - 2' W                                                                                    26'

Week 6

woe 28/3 t.e.m. di 3/4

Trainers: Dominique en Gunther

DAG 1              WOE 28/3

4' L - 2' W - 5' L - 2' W - 6' L - 2' W - 7' L - 2' W                                                                                   30'

DAG 2

3' L - 1' W - 3' L - 1' W - 4' L - 2' W - 4' L - 2' W - 4' L - 2' W                                                                  26'

DAG 3

4' L - 1' W - 4' L - 1' W - 4' L - 1' W - 4' L - 1' W - 4' L - 1' W - 4' L - 1' W                                                   30'

Week 7

woe 4/4 t.e.m. di 10/4

Trainers: Stijn en Dominique

DAG 1             WOE 04/4

8' L - 1' W - 8' L - 1' W - 8' L - 1' W - 8' L - 1' W                                                                                       35'

DAG 2

2' L - 1' W - 3' L - 1' W - 5' L - 1' W - 6' W - 1' W - 7' W                                                                           32'

DAG 3

5' L - 1' W - 5' L - 1' W - 5' L - 1' W - 5' L - 1' W - 5' L                                                                             29'

Week 8

woe 11/4 t.e.m. di 17/4

Trainers: Joris en Stijn

DAG 1             WOE 11/4

15' L - 2' W - 15' L - 2' W                                                                                                                       34'

DAG 2

4' L - 2' W - 5' L - 2' W - 6' L - 2' W - 7' L - 2' W                                                                                   30'

DAG 3

10' L - 1' W - 11' L - 1' W - 12' L                                                                                                                35'

Week 9

woe 18/4 t.e.m. di 24/4

Trainers: Gunther en Sven

DAG 1            WOE 18/4 

16' L -  1' W - 16' L - 1' W                                                                                                                       34' 

DAG 2 

15' L - 2' W - 15' L - 2' W                                                                                                                     34' 

DAG 3 

10' L - 1' W - 11' L - 1' W - 12' L - 1' W                                                                                                    33' 

Week 10

woe 25/4 t.e.m. di 1/5

DAG 1            WOE 25/4

12' L - 1' W - 12' L - 1' W                                                                                                                      26'


De rest van de week rust.

Week 11

Woe 1/5 t.e.m Zo 6/5                                                                                               

DAG 1            WOE 02/5

10' L - 1' W - 10' L - 1' W - 10' L - 1' W


DAG 2            ZO 06/5

5KM LOPEN

Succes!!!